Potni nalogi v 4PM

Potni nalogi so pomemben del poslovanja organizacij, saj se z njimi srečuje veliko zaposlenih. 4PM Potni nalogi olajšajo in centralizirajo pripravo zahtevkov za potni nalog in njihovih obračunov. V proces izdelave, od priprave zahtevka od predloga obračuna, so vključeni vsi zaposleni, vsaka oseba pa ima vpogled v svoje potne naloge in obračune. Ko so potni nalogi obračunai, so tudi nastali stroški že vključeni v finančni realizaciji projekta.

Postopek je enostaven in uporabniku prijazen, brez dodatnega usposabljanja. Vnos podatkov je olajšan z uporabo enostavnih šifrantov (vrste potnih stroškov, vrste vozil, lastniki vozil…). Pripravljen sistem omogoča enostavno možnost kontrole nad potnimi nalogi in manj dvojnega vnašanja podatkov.
Potni nalogi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Različni uporabniki imajo različne nivoje dostopa:

  • Navadni uporabniki samostojno pripravljajo svoje zahtevke za potne naloge in po vrnitvi s službene poti vpišejo nastale stroške.
  • Odgovorne osebe imajo ažuren pregled nad novimi potnimi nalogi, ki jih potrjujejo pred začetkom poti.
  • Likvidatorji potnih nalogov pa imajo pregled nad potnimi nalogi, ki so pripravljeni za obračun. Vsak potni nalog lahko po potrebi uredijo in dopolnijo, ter z likvidacijo zaklenejo potni nalog.

Potne naloge in pripadajoče obračune lahko povežemo tudi z ERP sistemom (MS Dynamics Navision) in tako še dodatno pripomoremo k optimizaciji poslovanja.

Obračun potnega naloga

Tukaj si lahko ogledate predstavitev modula potni nalogi.

Dodatne informacije o modulu Potni nalogi
Pokličite nas na 05 33 15 65, ali nam pišite na . Naročite modul Potni nalogi ali svetovanje o vodenju vaših projektov.

pogovor v živo