Sestanki v 4PM

Organiziranje sestankov v 4PM: sklicevanje sestankov pošlje povabilo v koledar uporabnika, preverjanje zasedenosti in pregledna distribucija gradiv pred sestankom ter zapisnikov in sklepov.

Sestanki zahtevajo priprave (npr. priprava in pošiljanje gradiva), preveriti morate razpoložljivost udeležencev, po opravljenem sestanku pa napisati zapisnik sestanka, evidentirati opravljeno delo ter morebitne potne stroške in povezane stroške. 

Sestanki v 4PM

4PM za organizacijo projektnih sestankov  

4PM pošlje vabilo na sestanek v koledar udeleženca, ki povabilo sprejme ali zavrne. Odgovor prejme organizator sestanka po e-pošti in v 4PM. ​

Sestanki v 4PM - zapisniki

Distribucija gradiv za sestanke

Gradiva za sestanke so pogosto obsežna. Dokumente naložite v 4PM dokumentni sistem, nato pa k vsebini sestanka vstavite povezave. Ko boste poslali vabilo, bodo udeleženci sestanka prejeli povezavo do dokumentov, preko katerih si bodo dokumente naložili na svoj računalnik. Varna izmenjava dokumentov.

Če bo gradivo zamenjano, bodo uporabniki lahko dosopali do zadnje verzije. 

Po zaključenem sestanku lahko na podoben način pošljete zapisnike sestanka: v komentar zapišete povzetek sestanka, zapisnik sestanka pripnete in pošljete kopijo po e-pošti.

Pregled nad projektnimi sestanki v 4PM

Opravljeno delo vpišemo na sestanek, prav tako povezane stroške. Zapisnik. Vsi vpisi: opravljeno delo, nastali stroški in povezane datoteke (zapisniki) so pripeti k pravemu projektu. Pregled nad številom sestankov, udeležbo, zapisniki je urejen in vedno dostopen. 

 

pogovor v živo