4PM podpora za standard kakovosti ISO 9001

datum: 24.10.2013

kategorija: sporočilo za javnost

4PM je zelo uspešno podprl uvedbo standarda vodenja kakovosti ISO 9001 v družbi Arctur, kjer 4PM uporabljamo že vrsto let. Procese pri vodenju projektov, razvoju, produkciji, uporabniški podpori in prodaji natančno spremljamo v 4PM, pridobitev certifikata pa je dodatna potrditev pravilnosti dela.

Uporaba spletne aplikacije 4PM pomeni, da so obrazci v elektronski obliki, podatki so urejeni, kazalniki zbrani in pripravljeni na presojo. Zaposleni imajo na voljo urejeno in dostopno dokumentacijo, ki je povezana z vsakdanjim delom, in niso obremenjeni z ročnim izpolnjevanjem obrazcev in poročil. 4PM pomaga tudi pri odkrivanju sprememb in odstopanj od predpisanih standardov kakovosti. 4PM omogoča tako vodstvu kot presojevalcem celovit vpogled in nadzor nad izvajanjem standarda kakovosti.

4PM se je pokazal tudi kot zelo koristno orodje že med uvajanjem, saj omogoča enostavno in varno izmenjavo dokumentov z zunanjimi svetovalci (družba Eudace d.o.o.), pregled nad nalogami in zadolžitvami, ki jih je imela ekipa v času priprav na pridobitev certifikata, in tudi v postopku pridobivanja certifikata (družba SGS Slovenija d.o.o.)

Temelji na nenehnem izboljševanju procesov in večanju zadovoljstva uporabnikov storitev oziroma izdelkov podjetja.

ISO 9001 - sistem vodenja kakovosti - certifikat za Arctur d.o.o. s pomočjo 4PM
pogovor v živo