Dobičkonosnost marketinških projektov

datum: 03.11.2011

kategorija: sporočilo za javnost

Marketing je področje, na katerem lahko tudi vaše podjetje izboljša učinkovitost poslovanja ter ga uspešno poveže z ostalimi poslovnimi funkcijami, npr. razvojem, prodajo… Vas zanima kako? Preizkusite 4PM, spletno aplikacijo za vodenje projektov!

Vodje morate usklajevati izvajanje aktivnosti, sodelavce in zunanje izvajalce, skrbeti za upoštevanje pogodbenih rokov, nadzirati porabo sredstev in časa. S sistematičnim vodenjem v 4PM boste zagotovili (in dokazali) uspešnost in dobičkonosnost vaših projektov.

V 4PM boste enostavno in učinkovito optimizirali poslovanje, vodenje projektov in nadzirali stroške, vse na enem mestu. Preglednost, ki vam jo omogoča 4PM, vas bo razbremenila nepotrebnih skrbi, saj bodo spremembe in odstopanja od načrtovanega hitro usklajene v utečene procese.

Prilagodljivost in uporabniška prijaznost so že prepričale številne uporabnike. Med zadovoljnimi uporabniki so direktorji, vodje oddelkov, zaposleni in naročniki. Prepričani smo, da bo s 4PM tudi vaše podjetje še izboljšalo učinkovitost vodenja projektov.

Upoštevanje osnovnih načel projektnega vodenja zagotavlja uspešne projekte:
- Cilji projekta so jasno opredeljeni.
- Projekt ima jasno načrtovane aktivnosti in razdeljene odgovornosti v projektni ekipi.
- Projektni vodja načrtuje stroške in sproti spremlja njihovo porabo.
- Komunikacija v projektni ekipi je transparentna.
- Izvajanje projekta primerjamo z načrtom, ki ga po potrebi spreminjamo.
- Hkrati spremljamo tudi portfelj različnih projektov in skrbimo za celovitost izvajanja vseh projektov.
- Dostop do projektne dokumentacije je urejen, ta je ustrezno arhivirana.
- Sprotno ocenjujemo napredek projekta ter uspešnosti ekip in sodelavcev, ki jih po potrebi dodatno motiviramo.

Ponosni smo, da našo, že večkrat nagrajeno, spletno rešitev 4PM uspešno in učinkovito uporabljajo že številne organizacije v Sloveniji.
pogovor v živo